onsdag, april 28, 2010

Sugrör

Då har man varit duktig idag och suttit med uppsatsen i flera timmar.. :) Började tillslut få huvudverk eftersom jag varken kunde äta eller dricka på grund av sprickan i läppen. Kom då på att vi har ju ett apotek här i Roma, så pallrade mig dit och rådfrågade vad jag skulle göra, de hade bara Anti där o det är ju bara för munherpes vilket inte jag har så de sa att det inte skulle funka för mig. De tyckte jag skulle testa Zinkpasta o det hade jag ju hemma så det var ju bra. Sen tyckte de att jag skulle testa något nytt läppsyl från USA som precis blivit godkännt i Sverige så köpte det och en hudkräm för mina händer så jag slipper självsprickor. Sen tänkte jag att jag skulle köpa sugrör på på Ica, men hade de sugrör? Neee då. Så var tvungen att leta fram något de sålde med sugrör till, fick bli en MilkShake och en Sunkis.

Inga kommentarer: