lördag, maj 22, 2010

en vecka

har jag snart varit på fastlandet, kom i måndags. Tiden går fort, som vanligt snabbare än jag vill. Och som vanligt har jag inte ens hunnit med hälften av vad jag hade tänkt. Men men, har ju iaf hunnit med tandläkarbesök = penicillin, pluggat, letat hällristningar m.m. Nu längtar jag tillbaka till Gotland.

Är fortfarande så grymt trött hela tiden, vilket är jätte tråkigt. Orkar verkligen ingenting. Det är tråkigt att vara sådan när jag väl är hemma eftersom jag inte är så roligt sällskap. Men vad ska jag göra åt saken? Ingen aning, är bara trött på att vara trött. Uppe på det har jag fått ont i nacken, vilket jag har haft konstant i över en vecka. Börjar känna mig gammal, som om jag vore 70år eller något. Tycker inte att det borde behöva vara så när man ska fylla 23.. Håller bara tummarna för att det ska bli bättre. Om jag tänker att det ska bli bättre så måste det bli bättre! Så det så. Är så less på att klaga på att jag är trött o har ont hela tiden, tillslut är det ingen som orkar lyssna, vet själv hur jobbigt det är med någon som konstant klagar.. Så får helt enkelt ta o pallra mig till doktorn nu i veckan.

Bilen, min kära bil. Svenne upptäckte att vattenpumpen läckte när han var o hälsade på, på Gotland förra veckan vilket bidrog till att den kokade samma dag som jag skulle till fastlandet. Men men jag kom iväg iaf och fram till Blekinge. Snälla Svenne lagade den sedan nu i veckan och han lagade även startmotorn så nu går bilen gång utan besvär igen. Han hjälpte mig även att fixa högerblinkersen bak, var tydligen bara glapp :). Så nu är bilen felfri igen :) Superskönt! Tack Svenne!!

Ikväll ska det grillas :) Finns inte mycket som är godare än grillat.

Inga kommentarer: