torsdag, maj 13, 2010

Tårar, målning o besök

Helt slut i kroppen.. Har inte kunnat sova något i natt och det känns, inget annat än ledsna tårar kan tömma kroppen på så mycket kraft.. Uppe på det har jag träningsverk så det heter duga. Så ja, inte i topp skick idag inte.. Men allt är löst nu iaf, vilket är skönt. Vill tacka Malin o Johanna för att ni ställde upp igår, ni är mina änglar, hoppas ni vet hur mycket ni betyder för mig!

Idag har Malin, Johanna o jag målat i stallet :) Blir jätte fint, ska bli kul o flytta tillbaka till ett super fräscht stall från sommarbetet sen i höst. Sen åkte jag med Malin o Andreas in till stan för att handla ett nytt halsband till Bonzai, han slet sönder sitt gamla igår. Men blev ett jätte fint blått med dö-skallar på från Rusta och självklart ett matchande koppel :)

Ikväll/natt kommer Svenne på besök o stannar till på måndag :) Ska bli skoj! Var länge sedan han var över, alltid trevligt med besök från fastlandet. Händer ju inte så ofta :P

Börjar känna mig sjuk uppe på allt oxå, började igår med att jag kände mig febrig, men håller tummarna för att det inte blir värre.. !

2 kommentarer:

Rafnir sa...

*kram*

JohannaLjunggren sa...

Självklart att vi ställer upp! De vet du:)