fredag, maj 28, 2010

lite av varje

Ligger i soffan o känner att det har varit en väldigt bra och produktiv dag. Har jobbat hela dagen, sen när jag kom hem packade jag ur lite lådor, så nu har jag en hel hög tomma lådor, så om någon vill ha är det bara säga till :)

Var ute på betet idag o fyllde på nytt vatten, passade även på att diska tunnorna. Tog lite kort i det fina vädret :) de kommer hamna på facebook senare.

Kenny var på personalfest ikväll så blev hembjuden till Malin o Andreas på en bit mat :) Alltid lika gott o trevligt. Tack tack :)

Fick brev från Blodgivningen idag, så allt är klart nu, ska börja som blodgivare den 14 Juni :) Ska bli spännande, känns riktigt bra att man kan bidra med något så lite för att kanske rädda någons liv.

Är hundvakt åt Wilja i helgen eftersom Magnus o Annie är iväg på fastlandet, så är mycket hund i helgen. Men det är bara trevligt, hon e så söt så. Alla tre kommer så bra överens oxå!

I natt var Bonzai riktigt dålig, han spydde o var dålig i magen hela natten, så mycket sömn blev det inte. Ringde Vet o frågade vad jag skulle göra, han tyckte att jag skulle koka ris o ge honom en matsksed i taget. Detta har jag gjort nu ikväll o det har gått bra, han har kunnat behålla allt så magen verkar ok igen. Men tänkte jag ska ge ris blandat med torrfodret i morgon o sen öka lite i taget till vanlig mat. Får hoppas på att det hjälper!

Inga kommentarer: