lördag, juni 12, 2010

Kandidatexamen

När jag vaknade i morse (Fredag) öste regnet ner så Malin o jag körde o slängde på hästarna täcken, var länge sedan jag var med om att det regnade så mycket på en gång..

Efter det körde jag in till stan för att möta upp Annie, sen så åkte vi ner till skolan för att fixa våra kandidarexamen. Så om ca 4 veckor har vi det på papper o då ska det firas :)

Väl hemma igen åkte jag bort till Malin, för hon hade köpt examenstårta :) Hon e så snäll så. Efter att vi hade ätit lite åkte vi ut till betet för att motionera hästarna lite. Jag red Pax och hon tömmkörde Cita. Gick så bra så, Pax var lite spänd o hoppig men det är ju för att hon har så mycket energi. Min lilla pärla <3


Ikväll var jag o Kennypå bio, såg Prince of Persia (eller hur det stavas..?), var faktiskt över förväntan :) Rekomennderas starkt!

Inga kommentarer: