söndag, juni 13, 2010

Världen är liten!

Hemma, efter en lååång dag på jobbet :) Har varit grymt kul iaf. ! Härligare arbetskompisar kan man ju bara inte ha, så det så! Längtar tills jobbet sätter igång på allvar nu i sommar ;)

Måste ju bara säga detta, har ju blivit medlem i WRG, vilket gjorde att en i styrelsen fick syn på min mejladress; arabiskafullblod@hotmail.com. Hon hörde nyfiket av sig o undrade om jag kanske hade en arab. Då så var fallet sa hon att hon tyckte att det var roligt att det kom fler araber in i klubben :) Så vi har haft mejlkontakt nu o idag släpade jag även med Malin, Andreas o Henke för att kolla lite Western tävling (efter att vi hade varit o kollat på hopptävling :)). Hur kul som helst! Hon verkar vara en supertrevlig människa :) Så ska bli roligt att fortsätta kontakten o så kanske vi ska ut o rida någon gång nu i sommar. Araber är härliga o vilka kontakter de kan knyta! Visade sig att hon hade köpt en av sina araber av Ida Ljungkvist o henne bodde jag nästa granne med i Rödeby. Världen är allt bra liten den!

Tog föresten en massa kort från hopptävling som snart kommer upp på FB o tog även några kort på Westerntävling som även de självklart kommer upp :)

Imorgon blir det mer jobb, börjar vid ca 15 skulle jag tro, äventyr i staden denna gången.

Inga kommentarer: