lördag, juni 05, 2010

Ny bild!

Visst är den fin? :) Det är Malin som tatt den. (Hoppas att det går bra Malin, att jag använder den här på Bloggen? :P)

Idag (Fredag) har det hänt mycket, sista skoldagen för denna terminen och sista på ett bra ta (får jag hoppas) för mig! Opponeringar på Osteologi uppsatser och Arekologi uppsats. Efter det gick vi som var där från klassen o åt glass :) Sa hej då till Johan som ska flytta från Ön, ledsamt! Kommer sakna honom! Känns jobbigt att säga hej då till människor man känt i 4:a år och som man inte vet om man kommer träffa igen.. Efter det körde jag hem, hämtade hundarna o åkte till Björke. Malin o jag satte igång o måla i stallet, sen åkte vi till betet o fyllde på vatten o sen var det dax för mig att åka till stan igen för att jobba Gutakampen.

Var lite invecklat till en början då Jonas hade jobb bilen eftersom han körde äventyr i staden, men det löste sig till det bästa :) Riggad o kllar i Gustavsvik stof jag o väntade, väntade o väntade. Men ingen grupp dök upp. Så ringde Björn o han skulle kolla upp det. Han fick se att gruppen hade velat vara på Strandjärdet, vid tornerspelsplatsen. Vilket jag inte visste, Björn försökte få tag på nr, så att vi skulle få tag på gruppen men gick inte :( Så kändes lite tråkigt att de missade det och att vi hade totalmissat det i bokningen. . Men men ibland blir det så..

Iaf, åkte då till mejjan med jobb bilen, lämnade av nyckeln hos madde o jonny, passade på att prata lite :) Var länge sen så det var roligt. Efter det gick jag upp till Nicole o Fredrik, satt o pratade med Anna o Nicole en stund, åt nybakta muffins o drack te :) Mysigt! Fick sedan lite hund grejjer av Nicole som de inte skulle ha kvar.. Tack tack!!

Mötte sedan upp Malin o Andreas inne i stan, vi hyrde film o köpte godis, åkte sedan till Björke för att titta o äta. En riktigt trevlig Fredagskväll må jag säga! Kan inte bli bättre!

Imorgon ska jag till Malin o baka :) Efter det så blir det Party här i Roma, är ju Romadagarna ;) he he.. Och då ska det tydligen festas :) inte mej emot :P Ikväll är Kenny hos Henken, skulle vara nån grabb-kväll.

Inga kommentarer: