lördag, juni 05, 2010

vaken hela natten

Ja, blev inte av att jag gick o la mig igår.. :P
Så har varit vaken hela natten, fick lite hjälp av en "gammal" kompis jag hittade på Facebook. :) Sjukt roligt, även om vi mest bara pratade strunt, vilket man har en tendens till att göra när man är övertrött..

Har hunnit med att städa lägenheten, dock inte dammsugit än då jag inte ville väcka grannarna vid 4:a på morgonen.. Tvättat, plockat ur o i diskmaskinen, varit ute med hundarna, duschat m.m Känns som om jag hann med mer i natt än vad jag brukar hinna med på en hel dag.

Ska hem till Malin snart tänkte jag, ska bara höra att hon e vaken :P Sen blir det en vända i Roma o se vad som händer, hoppas på att det är studiebesök i snusfabriken i år igen, massa gratis snus e fint det, fint som snus som man brukar säga ;) Sen får vi se när det ska börja festas, beror lite på när Kenny o de andra behagar ta sig hit, men Kenny skulle höra av sig så återstår väll att se.. Finns nog risk för att någon kanske är bakis :P Men men.. Skoj ska det bli ikväll iaf!

Inga kommentarer: