måndag, juni 21, 2010

Sol o bad

Igår blev det storstädning av bilen :P Dammsög och "diskade" skydden man har vid fötterna, så nu är bilen fin o ren :) Tvättade även hundarnas filtar som de har i sina burar, så nu luktar det ny-tvättat i bilen oxå :)

Efter det blev det jobb med Annie o Jonas med Äventyr i Staden, gick bra, även fast gruppen var lite stökig.

Idag har jag städat lägenheten, har gjort en "liten" fin lista på att göra saker innan vi åker till Värmland på Onsdag. Så fick bli städning av skåpet under diskbänken "sopskåpet" och städning toalettrummet. Har även hunnit med att tvätta, dammsuga o plocka i o ur diskmaskinen. Så har kunnat bocka av lite på listan idag, men ändå en del kvar att göra :P

Började även att packa igår, blev lite för mycket så får nog tänka om och gå igenom alla kläder igen, vad jag verkligen behöver ha med mig o vad jag verkligen inte behöver ha med mig.

Har varit hos Malin en stund idag med :) Solat o badat i Malin o Andreas pool, var kallt men roligt! Tvättade även bilen, i bikini ;) Så värst ren blev den kanske inte då jag tog en använd svamp istället för en ny, men fick iaf bort alla tejprester, från några gammla klistermärken som suttit på lacken...

Ikväll ska Malin, Andreas o jag hämta hem Lillan, Pralin o Pax. Lillan o Pralin ska ta lite paus från betet så Lillan inte blir för tjock o får fång o Pax ska hem för att vaccineras imorgon sen ska hon tillbaka till betet på onsdag igen.

Inga kommentarer: