söndag, juli 04, 2010

dåligt med sömn

drömt mycket mardrömmar på sistone, om att jag blir tagen av polisen när jag kört för fort/kört full, drömt om räkningar som dyker upp o bara öser in m.m.. Suck! Får ingen riktig sömn :(

Varmt o skönt har det varit idag iaf! Var över o badade med Henke o Malin i Malins pool, grymt skönt o roligt. Passade på att mysa lite med valparna, vad de växer! Sen åkte vi till betet o jag gick en runda med Pax medan Malin longerade Cita, sen fyllde vi på vatten o åkte hem. Snälla Malin bjöd på glass när vi åkte hem, riktigt gott!

Nu har jag städat lite i lägenheten, man får passa på när man har en dag ledig så här. Behövdes verkligen! Har suttit o letat recept på roliga tårtor, hittade två stycken jag ska göra till mitt "barnkalas".. Får bli först till kvarn, så det gäller att ni tar er hit i tid om ni vill smaka ;)

Inga kommentarer: