lördag, juli 03, 2010

depp o trött

vet inte varför men blev lite deppig.. troligtvis eftersom jag är trött.. började tänka på livet o dess mening. Och pengar, har ju lite vet räkningar för Pax nu, plus att jag o Kenny ska åka till fastlandet nu i Juli för att fira min examen, födelsedag, Eric´s 18års dag o mammas 45 års dag.. Så det innebär en båtresa att betala.. Pengar rullar ut.. Jag vet att det där med pengar alltid löser sig men, ibland tvivlar man. Gäller väl att försöka rycka upp sig.

Hade precis somnat när Kenny kom in drullandes och att somna om är inte det lättaste när man är övertrött och har en snarkande sambo bredvid sig.. Så nu ligger jag i soffan o tittar på tv.. . Bonzai ligger o skäller i sömnen bredvig mig, han är för söt han <3

Imorgon ska det jobbas :) Sista Festivaldagen på byn :P Har varit underbart roligt dessa dagar!

Inga kommentarer: