onsdag, juli 07, 2010

ej kry men helt ok

åkte till jobbet pigg o kry men åkte hem från jobbet inte lika pigg o kry :( Var tvungen att åka hem tidigare eftersom jag fick så grymt ont i magen :( blä! Känns lite bättre nu, men inte helt ok inte. Håller tummarna för att det blir bättre till helgen, eller rättare sagt, det SKA bli bättre till helgen!

Älsklingen åkte till Power Meet (eller hur det stavas) idag.. Så helt ensammen hemma tills på söndag. Men på lördag blir det fest o massor av folk! Så kommer inte direkt att känna mig ensam :) Han hade lämnat en fin blå ros o en jätte söt lapp som jag hittade när jag kom hem <3 han är för söt, älsklingen bälsklingen!

Efter att jag hade vilat en stund hemma så åkte Malin o jag till betet för att fylla på vatten, sen blev jag bjuden på mat som Malins mamma hade gjort. Grymt gott!

Så allt som allt har det varit en helt ok dag :)

Inga kommentarer: