tisdag, juli 06, 2010

en annorlunda dag

varit ledig men ändå jobbat idag :P Vad gör man inte för en extra slant? :) Annie o jag jobbade med en grupp som var blinda eller hade nedsatt syn. Det var jätte mysiga människor och modiga tycker jag! Många körde herre på stang fast de inte kunde se något alls! Är helt imponerad av dessa människor.

På hemvägen plockade jag upp tre stycken liftare, de åkte dock bara med en liten bit då de skulle in till stan (almedalsveckan) och jag svängde av mot Eskilhem (eller hur det stavas).

Har känt mig helt groggy o seg idag, som om kroppen inte hänger med riktigt, läskigt. När jag kom hem från jobbet la jag mig i soffan o tittade på tv, somnade nästan på en gång o vaknade av att det prasslade i köket. Trodde det var Bonzai som hittade på bus så "rusade" upp ur soffan för att se vad han höll på med. Visade det sig att det var Kenny som kommit hem o klockan var över 4:a.. Sovit bort hela eftermiddagen.. Känner mig fortfarande groggy. .

Inga kommentarer: