måndag, juli 26, 2010

livet o leva

känns som om jag de senaste veckorna bara har levt i en bubbla för att komma framåt, bara gått på rutin så att säga. Det känns som en dröm, som om jag egentligen inte varit närvarande. Och det har jag väll kanske inte heller varit.

Men jag vill inte leva så, jag vill leva för dagen, ögonblicket. Så att jag känner att jag lever. Just nu känner jag mig som en zombie. Blä!

Men men det är bara ta tag i det och börja leva ;) Det tänkte jag göra genom att;

x Börja Rida mer; Satt upp ett mål att vara med på en träning i Augusti!
x Ut o gå längre turer med hundarna; gå upp tidigare o ta en långrunda på morgonen innan jobbet.
x Mindre TV!
x Börja måla igen; Akvarell!

Ja, de är några saker jag hade tänkt ta tag i :P Får väl se hur det går. Känns skönt att ha lite mål iaf!

1 kommentar:

Rafnir sa...

Låter som fina mål du har satt upp. Kan även starkt rekommendera skulptur. Är helt frälst själv. Så grymt avkopplande att få vara kreativ. :)

Kram på di <3