fredag, juli 23, 2010

regning dag

idag har det regnat, regnat o regnat lite till.. Tycker det är skönt med lite regn som omväxling :) Men dock inte så jätte spännande att jobba när det regnar, blir inte riktigt samma grej, men men kom en hel del folk ändå! Var lite kass stämning på jobbet, kändes som alla gick omkring o var småsura, även jag, det smittar så att säga, men men så är det ibland, nya tag imorgon!

Fick äntligen träffa älsklingen idag efter jobbet, vi har inte sett varandra sen i tisdags. Men desto roligare är det ju när man ses ;) Han hade köpt en massa mat o annat gott och ska laga värsta lyxmiddagen ikväll <3

Har bokat in mig på westernträning i augusti nu, så jag får en sporre att börja rida o träna lite mer med Pax :) Ska bli superkul! Är WRG tävling på söndag som jag har planerat att åka på, är det någon som vill följa med så är det bara att höra av sig :)

Imorgon ska alla på jobbet hem till Jörgen på grillning o fest, blir lite "Gute-dricka" mm.. Ser verkligen fram emot det! Håller tummarna o allt annat man kan göra för att det ska bli bra väder imorgon! Ja, o ber till Tor, eftersom jag är Viking så passar det ju sig :)

Inga kommentarer: