torsdag, juli 01, 2010

Livet rullar på..

Tralla la! Livet flyter vidare :) Kommit igång o börjat jobba på allvar på Vikingabyn nu, Vikingafestivalen är i full gång. Gick super idag, lite stressigt, men det gör bara att tiden går snabbare. Riktigt trevliga besökare vi hade idag iaf :)

Igår var jag på betet o tömmkörde Pax själv. Gick super så tror nog att jag vågar mig på att rida ut själv snart :)

Är helt slut efter att jag kommit hem från jobbet om dagarna, slutar vid 17 eller 18 så är hemma mellan 18 o 19. Tur att jag har älsklingen Kenny som lagar mat åt mig :) Hade aldrig orkat laga mat själv.

Fyller år om en vecka (den 8:e) och ska ha födelsedagsfest den 10:e, tema barnkalas :) Så det är bara till att komma, säg helst till innan så jag vet hur många det blir, annars är det risk för att det blir för lite tårta ;)

Inga kommentarer: