lördag, juli 10, 2010

migrän i 2 dagar..

migrän o migrän :( Suck!

Igår badades det i Malins pool med Henke, Andreas o Malin :) Efter det åkte vi in till stan för att socialträna Bonzai, Bonanza o Malte, Kingen o Chansa var med oxå. Gick jätte bra, de brydde inte sig om alla människor, äralltid lika intressant att gå runt o titta på folk på almedalsveckan :P Var tänkt att vi skulle äta glass på slassmagazinet, men var alldelles för mycket folk, så vi åkte till mcdonalds istället :) Malin o Andreas bjöd, tusen tack :) Kännde att jag började få migrän så var bara hem o lägga sig direkt efter det, blev avsläppt hemma, stoppade i mig två mirgäntabletter o somnade.

Vaknade sen vid 3, 5, 8, vid 10 tiden gick jag upp. Kännde mig inte helt ok, men tänkte att det nog skulle gå över, så började städa det sista o plocka ur bilen, men tillsist så gick det inte :( Fick höra av mig till alla o ställa in födelsedagsfesten :( Suck.. Jag som sett fram emot den så mycket.. men men blir fler gånger.. Planerar på att bjuda på tårta imorgon istället, eftersom jag köpt alla sakerna till tårta kanjag ju lika gärna göra en. Så de som vill är välkommna imorgon efter ca1 på tårta o kaffe :) Men men var bara till att proppa i sig två citodon till o lägga sig igen, så har försökt sova så mycket som möjligt idag, dock inte lätt i denna värme, fick höra att tempen låg på ca 34-36 grader varmt .. Nu känner jag mig helt ok, hoppas bara på att jag är av med migränen imorgon. Har nu haft migrän i nästan 2 dagar, orkar inte med 3..

Har planerat för att rida imorgon på morgonen, innan det blir för varmt :) Tjocka Pax behöver motioneras! Imorgon kommer älsklingen hem oxå :) Saknat!

Inga kommentarer: