lördag, augusti 28, 2010

Bekräftat

att jag bor i Björke o inte i Roma he he! Det fick jag idag när jag var på fest i Björke hembygdsgård med Björke hembygdsförening med Malin o Andreas. Så var ju bara tvungen att gå med i hembygdsföreningen ;) he he! Kanske ska man "slå" sig in i styrelsen så man får något att göra i höst :P Malin, Andreas o jag var lätt yngst på stället men så roligt som vi hade har jag inte haft på länge! Gotlandsdricka eller bara dricka/dricku som Gotlänningarna kallar det, kubb, trubbadur, lotteri, buffe m.m.. kan knappast bli bättre och så go´a människor man fick träffa :) Härligt, härligt!

Var tvungna att åka hem rätt så tidigt eftersom Malin o Andreas hundvakt åkte hem.. Men vi var ganska trötta oxå.. Så sitter hemma själv.. eftersom Kenny är på Brunnen.. Känner mig konstigt nog lite besviken för att det inte blev någon utgång idag.. trotts att jag egentligen är för trött för det och inte heller har några pengar till det.. Men ja, så kan det va. . Ibland är man för invecklad för at förstå sig på sig slälv.. Blir troligtvis sängen för mig snart ändå..

Hjälpt Annie att flytta idag, vi packade ett hästsläp fullt med möbler o kartonger mm från gamla lägenheten o packade sedan in det i nya lägenheten idag.. Så mycket spring i trappor.. Men det är det värt för att få hit min Annie :)

Imorgon blir det lite mer in o ur packande från och till lägenheter :P Hoppas på att jag hinner med ett ridpass och en vända på Gotland dogshow oxå.. Återstår att se :)

Nu började någon äcklig spindelfilm på TV, ska väl se så mycket jag orkar på den o se om jag kan bli ännu mer rädd för spindlar än jag redan är..

Och har BESTÄMT att min mobil ska komma på MÅNDAG!!

Inga kommentarer: