lördag, augusti 21, 2010

Braaaa!

Har världens bästa häst! Gick hur bra som helst på träningen igår :) Håller tummarna o tar i trä att det kommer gå lika bra imorgon oxå. Pax <3

Tack snälla Malin för att du följde med mig och hjälpte till med allt!!

Har suttit vid internet o stirrat mig blind på westernsadlar och paddar.. Suck.. Dreglet rinner men om man inte har några pengar så kan man ju inte heller köpa. . Mmmm..

Behöver göra fler hål i mina stigläder imorgon, är ca 1dec för långa enligt Madde och det märktes verkligen när jag tränade idag.

Har fått problem med min arm, gör ont o sticker i den och nej, den har inte "somnat".. Blir nog bättre tills imorgon. Får lite "feber vågor" oxå, då det känns som om jag har feber, men är bara någon stund om dagen.


1 kommentar:

Emily sa...

har med såna jäkla feber vågor! helt stört och man blir ju så trött i kroppen!!

Kolla på paddar på tradera, har sett att det finns massvis ute, iaf sist jag var inne. både nya och beg.

Kul att det gick bra, längtar med efter att få komma iväg på träningar men dröjer väl ett tag till, vi har ju våra problem hälsomässigt fortfarande. :/