söndag, augusti 22, 2010

Grymt bra helg

Träningen för Madde har varit hur rolig, lärorik och underbar som helst! Pax har skött sig så bra som en unghäst någonsin kan sköta sig. Är så stolt över henne! Fick så mycket beröm o fina ord. Vill bara träna mer nu, så hoppas på att man får en reservplats igen :) Eller kanske en permanent plats om man har tur ;)

Har ridit i tre olika sadlar alla tre dagarna :P he he! Första dagen red jag i min egna, men den klämmer lite fram så då fick jag provrida en annan dagen efter, den var dock lite liten och tillsist fick jag provrida en annan idag med och den passade näst intill perfekt, var lite glapp, men kunde fixas med en padd som är lite tjockare fram. Den skulle de ha 5000:- för, så ska väl kunna skrapa fram de pengarna på ett sätt eller annat minsann!

Supersnälla Malin gjorde iordning Pax till mig innan träningen idag då jag blev lite sen. Vad skulle jag göra utan denna människa!!! Älskar dig!


Hjälpte Annie att flytta innan idag, med hästsläp o bil, så vi fick med en hel del! Var Kenny, jag, Annie o Magnus till en början men sen kom oxå Nicole o Fredrik :)

1 kommentar:

malin sa...

Älskar di med...å du skall vara stolt över dig själv och över Pax, ni e ett superteam...