onsdag, augusti 18, 2010

inte helt arbetslös

då var jag på arbetsförmedlingen igår igen. Denna gången gick det lite bättre iaf :) Fick följa med en "arbetsförmedlare" in bakom kulisserna och fick massa frågor och hon kollade på studieintyg osv. Fick sen en tid med en handledare/handläggare 31 Augusti. Så blir nog bra det.

Jobbade Gillet med Annie igår :) Var mycket, mycket trevligt! Härliga gäster/kunder som höll igång hela kvällen. Pratade med Victor igår och han undrade vad jag skulle göra i höst och då sa jag att jag hade varit på arbetsförmedling osv. Då sa han att han hade lite jobb till mig nu i augusti och september :) Vilket är kanon!

Idag började jag dagen med att åka med Malin o Winna på dräktighetskoll och hon var dräktig :) Efter det tömmkörde jag Pax och det gick super! Sen puttsade jag selen, lite träns, lädergrimman och skorna. Riktigt produktiv dag idag och klockan är inte ens 12.

I em ska jag jobba för Victor i Tofta, så är inte sysslolös är jag inte.

Och så har jag ett litet dilemma. Om jag ska sterilisera Alva eller Kastrera Bonzai. Alva kommer kosta 5500:- och Bonzai kommer kosta 2500:-, men sen är det, det om jag vill ställa ut Bonzai.. Mmmmm.. Får fundera lite. .

Inga kommentarer: