måndag, augusti 16, 2010

mobil borta

Mobilen är borta :( Sur sambo och måste till arbetsförmedlingen idag och skriva in mig.. Kan en dag bli bättre? Suck!

De som vill och kan, kan väl ringa min mobil så att batteriet tar slut, om man startar upp den igen måste man ha en kod. Detta i förebyggande syfte om det är någon som snott eller "hittat" den.

Har rotat fram min Nokia med Tele2, nr är; 0736837333, hoppas det funkar!

Mupp! Får damp utan mobil!!!!!! Känns som om någon har huggt av en kroppsdel. Vill vill inte! Panik ångesten börjar nalkas...

Plus att min bil här hemma hos Malin o Andreas och Mårten kommer vid 11/12 tiden eller om det var 10/11 tiden. Han ska sko Pax, så hade ju varit bra om jag kunde ta mig dit. Har funderat på att gå.. meeen njeee! Lite för långt! Så hoppas på att Malin eller Andreas kommer ihåg att hämta mig.. annars vet ja inte.. får jag väl a gå endå då jue!

Nu håller den JÄVLA BLOGGEN på att bråka oxå. Blir så trött, blir så trött!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sirie,

Vi på Tele2 är glada att läsa att du har ett extra simkort med oss och att du fått nytta av det.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

michaela.lindell@tele2.com