onsdag, augusti 25, 2010

mot hösten

det känns att hösten börjar närma sig! Vindarna är svalare o det är kallare ute. Jag ser fram emot hösten, alla färger, en massa löv i högar, frisk luft, vardags sysslorna i stallet. Riktigt mysigt att sitta inne o mysa idag när vinden viner o regnet piskar :P, dock mindre mysigt att gå ut!

Pratade med 3 angående mobilen och jag fick skicka tillbaka den, när de har fått den som var fel så ska de skicka rätt :) Så allt löser sig till det bästa! Längtar tills jag har den i handen. . ! Fick dock punga ut med 99:- för att skicka tillbaka den felaktiga, skulle vara rekommenderat och sen la jag till nåt med mot tagnings garanti. Så nu har jag gjort allt jag kan.

Jobbar och står i, skulle haft en Gutakamp idag men den blev inställd på grund av vädret. Så de skulle kanske flytta den till imorgon, återstår att se. Var rätt skönt ändå, för har inte kännt mig så jätte pigg, lite feber o hostig. Men det är som alltid svårt att välja rätt kläder i övergångarna mellan de varma o kalla årstiderna. Antingen blir det för mycket eller för lite :/

Pax o Cita fick gå in ikväll eftersom det inte finns något ordentligt skydd i hagen här hemma. Nästan så att man längtar efter att mocka imorgon ;)

Imorgon ska det jobbas med Robinson, så hoppas på att det blir bra väder! Ska få hjälp av Martin o Fredrik och ska lära dem allt jag kan :P !

Inga kommentarer: