tisdag, augusti 24, 2010

BESVIKEN!!

Jo! Är jätte besviken! Vad jag hade längtat efter min nya telefon.. .. .. När jag väl får hem den och sliter upp kartongen av förväntan så är det fel telefon.. :( Det är mini varianten av X10:an jag beställde. Men men tänker jag, det gör ju inget, då är det ju den med tangentbord o hade funderat på den med. Men icke! Var inte ens ett enda futtigt tangentbord. Var den billigaste jävla skittelefon de kunde hitta.!! Inte nog med att det var helt o hållet fel telefon, den fungerade inte heller! (snäll som jag är tänkte jag; ja ja, men jag får väl ha den här, det är iaf en ny telefon, så jag började bekanta mig med den..) Visar sig att att det inte ens går att gå in på kameran. Neee neeee! Det här ska allt fixas, tänker inte förlänga mitt abonnemang med 2år för en sån skitmobil. Bläää! Det värsta är att jag har varit så helt totalt nöjd med 3 tills nu... Får se vad de säger när jag ringer sen, hoppas på att de inser att de är de som gjort fel, annars kan 3 dra åt helvete sen, då kan de ju glömma att jag förnyar mitt abonnemang igen!

Inga kommentarer: