onsdag, september 01, 2010

äntligen !!!

Har jag fått min mobil :) He he... ! Lycklig :)

Idag har jag kört Gutakampen med Fredrik o Martin. Gick superbra, så de skulle köra en Gutakamp ikväll själva. Något störande som hände på vägen till stan från Tofta var att bensinen höll på att ta slut så jag svängde in vid shell för att tanka. Men det gick ju inte för sig eftersom det var strömavbrott. Stod o väntade ett bra tag på att strömmen skulle komma tillbaka, tillslut kunde jag inte vänta längre utan var tvungen att köra ändå, med pytte lite bensin i tanken. Klarade mig ner till Gustavsvik iaf :) Efter att vi hade lekt så chansade jag på att jag kunde ta mig till en bensin mack och det gick finemang. Men då funkade inte mitt kort i den automaten, så var tvungen att köra o leta etfer en annan mack i närheten. Tillslut så hittade jag en som tur var och kunde tanka. Så allt gick bra trotts allt.

Efter det följde jag med Malin o Andreas o tittade på ett stall på Scrubbs där de kanske ska lämna sina unghästar på träning :) Verkade toppen! När vi var där fick jag ett telefonsamtal att min mobil hade kommit fram :) Så körde o hämtade den direkt efter.!

Nu blir det bara att vara hemma o ta det lugnt, är migrän varning just nu. Har tagit en Citodon så jag hoppas att det inte bryter ut. . Nehe.. nu ska jag pilla lite med min nya mobil ;)

Inga kommentarer: