lördag, september 04, 2010

Rätt underhållande

är riktigt fint väder ute nu :) Älskar hösten, när det blir kallt o friskt i luften. . (ja, jag vet att jag har sagt det förut men det tåls att upprepa!) . .

Känner mig rastlös, som när man är otålig inför att något ska hända. Känns som att, där jag är nu, bara är väntan, väntan på något annat. Vet inte riktigt vad det är men något måste det vara.

Åkte båt fram o tillbaka till Oskarshamn igår med Malin. Malin o Andreas hade sålt en valp, Lousi, som skulle levereras till sin nya matte o husse. Var riktigt kul, lite semester ;) he he! Dock gungade det rätt rejält när vi åkte mot Oskars, så jag mådde inte riktigt 100. Men på hemvägen visades Sex and the City 2 på Skeppsbion :) !! Malin o jag var ju bara tvungna att se den o den var jätte bra! Tackar så mycket Malin för den fina upplevelsen :P he he!

Idag har jag jobbat äventyr i Visby med Fredrik, gick mycket bra. Gruppen var trevligt o nästan allt gick som smort. Förutom att Kapitel var låst hela tiden när vi skulle in så vi var tvungna att leta nycklar över halva Visby, snälla Fredrik stod faktiskt för det. Han är en klippa :)

Ser ut som om det kommer bli en hemma kväll, ikväll. Skönt! Fast hade mycket hellre tagit en runda på stan eller hemmafest hos någon, men men. Kan inte alltid bli som man vill så bara gilla läget o göra det bästa av situationen. Har gosat ner mig i "fotöljen" med en filt och tänt massa ljus. Kenny spelar nått spel som utspelar sig i rymden, är onda utomjordingar, massa blod o pang pang. Rätt underhållande.

Sökt en massa jobb idag, vet inte hur många jobb jag sökt sista tiden. För många för att orka räkna. Vill bara ha den biten klar. Så att man vet. Känns skönt iaf att man vet att man alltid är välkommen på Vikingabyn. Finns inget bättre ställe när det gäller personal, chefer osv, önskar bara att det var ett åretrunt jobb.

Inga kommentarer: