tisdag, september 28, 2010

så länge man lever..

Fullt fräs på jobbet :P Purjolökar ;)

Funderat på sista tiden på hur mycket drama folk egentligen orkar med?! Jag är själv inte inblandad på något sätt.. .. .. Men är ändå trött på det.. Det ända man kan göra är att skratta åt det och samtidigt tycka synd om de inblandade.. Har själv en gång i tiden varit i samma situation så jag vet hur det känns. Det är verkligen hela världen och världens undergång på samma gång, det känns som om världen kommer rasa samman, men tro mig jag vet, jag vet att livet går vidare. Även om det inte känns som det. På ett sätt saknar jag den tiden i mitt liv, tiden med drama, snabba förändringar, "skit snack", hemligheter osv. . . Men å andra sidan njuter jag av lugnet som jag har i livet nu, det är en ny tis för mig, lugn och stabilitet.. Även om jag kan drömma mig tillbaka till det jag hade då.. Ibland känns det som om jag på något sätt hade mer då, än vad jag har nu.. Men innerst inne vet jag att jag har mer nu.. .. ..

Det enda jag kan säga är att man lär sig så länge man lever..

Inga kommentarer: