måndag, september 27, 2010

lökar

Heeeej! Eller.. jaaa.. Halååå!

Nu händer det grejer :) Har börjat i purjulöks branschen he he! Malin tippsade mig om ett jobb så var där första gången idag då de behövde lite akut hjälp. Var mycket roligare att "tillverka" purjulök än vad jag trodde ;) Blir även jobb där imorgon och jag hoppas på att det blir mer.

Har kanske lite annat på gång oxå, gäller att hålla sig sysselsatt :) Tycker att jag jobbar en hel del för att vara "arbetslös" ;) Och jobbar gärna så mycket som möjligt, är ju tråkigt att bara sitta hemma o glo..

Men men.. Helst av allt skulle jag vilja ha något fast, så att man vet när man ska jobba eller ej.. Hade varit skönt att ha den tryggheten att veta vad man kommer få i lön varje månad. Men det kommer nog med tiden :) Allt löser sig, det känns verkligen så. !

Är sååå glad för att jag fått börja jobba igen, imorgon är det dags att börja "slåss" med purju igen :P

Inga kommentarer: