tisdag, oktober 26, 2010

Ibland så!

Har gått kanon att jobba idag, känns som om det bara går bättre o bättre! Dock håller "stämplings" maskinen på att krångla för mig, vill inte registrera mig när jag ska stämpla in eller inget annat heller för den delen. . Så vi är lite ovänner jag o maskinen igen men kommer nog att lösa sig tillslut :P Får ta ett snack med den imorgon ;) Ska cykla innerstan med omnejd imorgon, heeelt själv! Kommer bli spännande, är som en labyrint! Som tur är så kommer jag ha karta med mig he he!

-----------------------------------------------

Allmänt känns livet så där just nu.. Suck! Halvkass i kroppen, känns som om jag håller på att bli sjuk, vilket jag INTE vill. ! Har satt ut Pax på annons, känner att jag varken har pengar eller tid just nu och har tappat all motivation som bara finns! Vill ju inte sälja henne men vad ska man göra? Bilen skulle behöva till verkstan, vinterdäck behöver köpas. . osv osv. . Utgifter, utgifter, men som man brukar säga, ALLT LÖSER SIG!

Något som är positivt är att Alva ska få sista medicinen imorgon och hon har inte haltat mer än den där enda gången. Så verkar som det hjälpte :)
Bonzai har fått sin första dos medicin, så han är oxå på bättringsvägen! Skönt, skönt!

2 kommentarer:

Emily sa...

Om du inte vill sälja henne ska du ju inte göra det heller, då går du och ångrar dig hela tiden.
Du har ju precis börjat jobba heltid, de betyder ju att du kommer få in pengar from nästa lön. då måste det ju lösa sig en hel del?

Sirie sa...

Ja du Emily visst e det så!

Är tyvärr bara timmanställd än så länge men har dock jobbat "heltid" he he.. Så ja, jag borde få pengar så att jag klara mig..

Allt brukar lösa sig! :)