fredag, oktober 01, 2010

så vad det de

Då var denna arbetsvecka avslutad! Känns så otroligt grymt bra att ha ett jobb :)

Nästa vecka bär det av till fastlandet för börjes, ullared och valphämtande med Malin, Henke och kanske Towe.. :) Ska bli kul med en liten roadtripp.. !

Imorgon är det första dagen på utställningskursen med Bonzai :) Ska bli spännande och roligt! Är något helt nytt för mig!

Ja, annars händer det inge speciellt direkt.. Livet rullar på :) Vilket är väldigt skönt! Mycket tänk på Samoa och att jag o Annie vill åka tillbaka (måste åka tillbaka..), får se när man har råd med det.. Hoppas på att ett mirakel dyker upp snarast!! Håller tummarna!

-------------------------------------------

Och föresten, för er som brukar inta alkohol i så pass stor mängd att ni blir bakis!? Jag ha världens bästa anti-bakis tipps! Beprövat och bevisat att det fungerar!

Det hela började med att jag läste i en "huskursbok" att cocacola är bra för att motverka bakfylla, så jag tänkte; lika bra att pröva!

Sagt och gjort, Cocoacola + 2 alvedon innan läggdags så är bakfyllan som bortblåst! Ingen huvudverk eller andra biverkningar! (2 alvedon är mitt egna påfynd, har dock aldrig testat bara cocacola..)

Inga kommentarer: