måndag, november 08, 2010

bra dag!

Jag är pigg som en nötkärna, arbetar med positivt tänkande. Om jag tänker att jag är frisk så är jag frisk :P Så det så.. !! Man kan ju inte gå runt o tänka att man ska bli förkyld hela tiden för då blir man det.. eller hur?!

Jobbet har gått mycket bra idag :) Cyklade hela 58 heeeeelt själv :) På nästan exakt 4h, skönt! Så går "snabbare" och snabbare när jag cyklar nu, men det är väl för att jag börjar få in lite rutin i det hela! Fick minsann köra en av mejl bilarna idag med, sitta på "fel" sida och automat o allt he he! Men gick finemang, så klart!

Kom hem i bra tid, tog en sväng förrbi apoteket o hämtade ut min magkatar medicin och migräntabletterna, sen till affären för att köpa ett frimärke :) När de sysslorna var klara åkte jag till stallet för att mocka o ta in hästarna. Hade helt glömt bort att jag skulle åka med Annie bort men men,.. hon kom strax efter o underhöll mig i stallet :) Andreas kunde tyvärr inte "kolla" på hennes bil idag men kanske imorgon. Vet hur jobbigt det är att vara billös gumman, men det löser sig ;) Det gör allt!! Annie tog till och med in Pax från hagen, de skötte sig utmärkt båda två :P Tror det finns en liten hästtjej långt där inne nån stans he he. . Vi fick precis in hästarna innan det kalla mysiga snöblandade regnet kom.

Ska bli spännande att cykla innerstan i storm imorgon. Denna gången så ska jag minsann se till att cykeln inte välter!

Inga kommentarer: