torsdag, november 25, 2010

växer ut igen

Då är handpenningen betald på Paxen :) Och om ca 10 dagar (6 Dec) åker hon!

Kunde inte sova i natt.. Låg o vände o vred på mig hela natten :/ Suck säger jag bara om det!!

När jag vaknade i morse var jag tvungen att gnugga mig en gång extra i ögonen, det var helt vitt ute :) Och snöa har det gjort hela dagen!! Hundarna tyckte det var superkul att komma ut i det vita fluffiga :)

Sen var det planerat att åka in o hälsa på Mathias, skulle åka buss.. På grund av att båda bilarna tillfälligt var ur funktion. Men blev ändrade planer så gick hem till Annie o fikade istället.

Sen ringde Malin o undrade om jag kunde vara hundvakt, så for bort till Björke. Passade 6 st hundar (ink mina egna 2), riktigt, riktigt mysigt! När de kom hem blev det en massa pysslande i stallet o intag av hästarna.

Efter det var jag riktigt nedkyld, så var direkt in i duschen! Så grymt skönt! Fick sedan ett ryck o klippte lugg, blev sådär lagom bra.. :/ men men.. Växer ju ut igen ;)

Inga kommentarer: