lördag, november 27, 2010

igår, idag o ikväll

Igår blev det minsann ingen sovmorgon! Sambon hade försovt sig så fick köra honom till jobbet. . När jag ändå var uppe i ottan passade jag på att köra förbi mitt jobb och säga hej till alla :) och höra hur jag jobbar nästa vecka. .

Blev en runda hem till Annie, stallet och sen åkte vi in till stan, tog ett varv där och hämtade sedan upp Kenny från jobbet och åkte till Maxi. Blev en massa gott handlat där :P Så nu är kyl o frys fullt igen :) Härligt, härligt!

På kvällen blev det LOKE för Annie o Mig!! Han hade tagit sig till vår lilla Ö och då bara måste man ju se! En ritigt mys pys kväll :) Tusen tack till Malin o Andreas som tog in hästarna åt mig!!

Idag är jag hundvakt till söta Wilja :) Eftersom Annie står o säljer på Bläse julmarknad. Nu ligger alla 3 vovvarna o sover, de e så söta så. Har hunnit med att vara i stallet, kallt som tusan är det men så mysigt med snö :)

Ikväll blir det Harry potter med älskling. Ska bli skoj!

------------------------------------------

Varför kan man inte få reda på i förväg hur valen man gör i livet påverkar framtiden?

Inga kommentarer: