tisdag, december 28, 2010

knas

Julen över och nyår närmar sig..
Har bestämt mig för att åka till fastlandet till nyår :P Vill hinna med att träffa bror Anton innan han far till Shanghai i 6mån. Vet inte riktigt vad de har planerat, men ska bli kul att umgås lite med släkten iaf :)Så jag, Alva och Bonzai åker på torsdag!

Blev helt förvirrad, vad är det för dag idag måntro?? Hummmm.. Jobbade igår så måste nästan vara Tisdag va?! Ha ha.. Helknasigt.. Men ja ja.. Vi säger att de är Tisdag :)

Det innebär att det är Ons imorgon och då ska jag till Vet med Alva. Denna gången är det INTE för att hon är sjuk iaf, tack och lov! Ska kollas om de är valpar i magen, vilket jag hoppas att de inte är! Tack vare mitt slarv ?! Så kan det tyvärr vara så.. De hade lyckats välta Gallret mellan sig då Alva löpte, så man vet aldrig om de hänt något eller inte.. Vilket gör att det känns säkrast att kolla i vilket fall. Men som sagt, håller tummarna för att de inte är något..

Saknar Paxen jätte mycket! Men känns alltid bra ändå eftersom hon hamnat där hon hamnat :) Emma hör av sig o skickar bilder är så skönt att vi kan ha den kontakten och en bild säger ju mer än tusen ord. Är så kul att Pax är så omtyckt och älskad, det värmer verkligen och gör att "avvänjningen" känns lättare..

Inga kommentarer: