lördag, januari 01, 2011

Gott nytt!?

Då var det ett nytt år :)
Välkomnat av många, några tackade säkert av de gamla med glädje andra med sorg. .

Funderar lite på vad man hunnit med under 2010..
Jag med mitt minne har lite svårt att komma ihåg allt men de saker jag kan dra mig till minnes nu är iaf;

* Förra årets nyårsfirande i Björke med ett väldigt glatt gäng :)
* Inneboende i Björke hos Malin o Andreas - Bo på gård är helt rätt!
* En lång kall vinter då jag körde fast X antal gånger
* Flyttade ihop med Kenny
* Fick hem en Bonzai :) Blev alltså 2 hundsägare!
* Tog kandidatexamen i Arkeologi
* Jobbet på Vikingabyn
* Midsommarfirande i Värmland med släkt och respektive - Grymt kul o oförglömligt!
* Medeltidsveckan (dock inte så närvarande, ska ordnas detta år!)
* Purjolöksjobb - Lära sig om purjolökar är roligare än man kan tro!
* Timanställd brevbärare på Bring Citymail - Kondisen får man på köpet ;)
* Sålt Pax - Ett av de svåraste beslut jag behövt ta!

Har många många fler minnen, bra och kanske lite mindre bra..
Men allt som allt så har det varit ett helt ok år, kanske inte det bästa men inte heller det sämsta.

2011 blir förhoppningsvis ett oförglömligt år med många strappatser. . . Har inge närmre planerat förutom en besiktning av bilen 4 Feb, jobb på Citymail o Vikingabyn. Resten får tiden utvisa :)

Jag önskar alla lycka till med 2011!!

Inga kommentarer: