onsdag, januari 19, 2011

stackars Bonzai

Stackars lilla söta goa Bonzai blev kastrerad igår :/ tycker så grymt synd om honom.. Men men, det var ju för det bästa! Nu slipper man ju oroa sig för att  det ska bli valpar till höger o  vänster.. (eftersom vi umgås med ganska mycket tikar..) Han får ju inte hoppa eller gå i trappor.. Vilket inte är det smidigaste när man har en trappa upp till lägenheten, tur att han är så liten att han går att bära :P Sen ska han ha tratt i 10 dagar, kan ju säga att den är mindre populär både hos mig o Bonzen. Är inte direkt skönt att ha en hund under täcket med en stor vass tratt ha ha.. Tror dock att Bonzai avskyr den mest, han tittar på mig ynkligt varje gång jag sätter på den.. Stackars Bonzai!

Har varit hos Annie en stund idag o fikat, Annie, David o jag hade en liten pratstund om Vikingabyn o sommaren, fick en att längta ännu mera tills allt sätter igång. Kommer bli en kanon sommar! Det är jag övertygad om :)

Stefan ringde från Citymail o undrade om jag kunde jobba imorgon. Var lite förvånad efter typ 2 veckors tystnad, trodde att de hade glömt bort mig ha ha! Men men Ja tack sa jag, jag jobbar gärna!

Åkte till Björke o hämtade den STOOORA väskan eller "Samoa väskan" som den kallas ;) Fick inte riktigt plats med det jag ville i de väskorna jag har här hemma.. Så nu minsann ska det packas ikväll inför fastlandsresan, åker på fredag och kommer hem nästa söndag. Ska bli skönt med en liten semester.. Lämnade även av delen till bilen, så nu minsann ska den fungera till besiktningen :P Har dock ej fått tag på några däck än, så känner lite panik inför de! Men men det löser sig, det gör det alltid!

Inga kommentarer: