tisdag, mars 08, 2011

ljuspunkt

Usch..

Helgen har vart kaos.. men ändå ok.. Kännslorna har verkligen gått upp och ned.. Vet inte vart jag ska göra av mig själv ibland..

Uppe på allt blev jag jätte dålig igår, kräktes, feber o frossa.. Tror det beror på att det har varit så mycket nu och att jag kanske fått i mig någe konstigt.. Så var ju bara glömma att kunna jobba idag, när man för en gångs skull blev inringd.. :/ suck.. Känns ju värdelöst!


Malin o Andreas har hjälpt mig flytta de flesta saker.. Vet inte hur jag ska kunna tacka dem för all hjälp <3 Har fått flytta in i ett rum i deras hus, så har egen ingång osv.. känns bra. Verkligen snällt av  dem.. Är dock jätte jobbigt att flytta.. usch..

Imorgon bär det av till fastlandet en sväng, behöver lite distans till allt..

Som tur är finns det några ljuspunkert i tillvaron :) Alla människor runt om mig som stöttar mig i vått å tort o sen hundarna. Utan er hade jag inte klarat det här.

Inga kommentarer: