fredag, mars 04, 2011

sömnlösa nätter o rastlösa dagar..

Igår gjorde jag slut med Kenny..

Känns hemskt, ledsamt, tråkigt, läskigt..
Men det är skönt att ha tagit ett beslut iaf.. ett beslut som förhoppningsvis kommer leda till att jag mår lite bättre.. Har ju som sagt inte mått så jätte bra senaste tiden.. Kan låte väldans egoistiskt.. men i ett förhållande måste ju båda må bra för att det ska fungera. Är en olycklig blir den andra det med.

Jag har verkligen inget ont att säga om Kenny, trotts allt så älskar jag honom väldigt mycket, man kan inte bara hugga av sina känslor tvärt.. Även om de i vissa fall hade varit enklare.. Ibland så är det så att det helt enkelt bara inte fungerar. Kom tillslut till en punkt då jag bara inte ville mer och det kändes bäst att vara ärlig. Önskar honom allt gott i framtiden och hoppas på att vi kan vara vänner..

Är som att alla olika kännslor som kommer från alla håll o kanter samlas i en klump i mitten o tillslut bara exploderar. Det bubblar o hoppar i kroppen, vilket gör mig väldigt rastlös..

Så ja, är nu officiellt hemlös o Pank. Känns ju sådär lagom bra :/ ha ha!
Tur att jag har alla min underbara, superduper vänner som stöttar mig i vått o tort. 
Annars hade jag väl legat i nån trappuppgång me hundarna just nu.. oj oj oj..

Men som jag brukar säga.. Allt ordnar sig. Det kunde ha varit värre, mycket värre!

Inga kommentarer: