tisdag, april 12, 2011

Grönt

ååå :)

Nu börjar det allt bli grönt ute!

och tillbaka på Gotland är jag minsann.

De sista dagarna på fastlandet var grymt bra! Sanna hjärtat <3 sov hos mig i Fridlevstad ons natt och tor natt :) Mys Pys! Vad jag saknat och saknar den människan! Du e mitt hjärte knull du ;)

På fredagen åkte jag och hämtade besökaren från ön :P i Oskars, på lördagen åkte vi ut å planterade blommor på mormor och morfars grav och på mamma´s farmor och farfar´s grav, blev så fint så :) På eftermiddagen åkte vi upp till Svenne och CO på deras grillningsutflyckt, mycket mysigt. Sen bar det av mot Fridlevstad igen för att umgås med Sanna å Johan. Och på söndagen var det till största del bara att städa, fixa och trixa inför resan tillbaka till ön. Så ja, fullt upp var det och tiden gick väldans fort, men det ska den ju göra när man har trevligt har jag hört ;)

Våren är i luften och vårkänslorna med för den delen :) ! <3

Inga kommentarer: