onsdag, april 06, 2011

Fredag snart?!

näää nu går tiden för sakta.. Ändå hinner jag inte med det jag ska ha ha.. Men men så kan de va ibland..

Dock! Det är redan Onsdag idag :) yay! Vilket innebär att det snart är Fredag och då får jag minsann finbesök från Ön!

Idag på fm har jag vart och fikat hos "grannen" Maths :P lyckades prata bort nån timme där och fick hälsa på tjurarna, så söta så :)

Efter det så tog jag hundarna och traskade till skogs! Började gå på den gamla vanliga vägen men så tänkte jag; Nee de här va tråkigt, lite äventyr behövs :P Så vek av från vägen och knatade rakt in i  skogen, gick o gick o gick lite till, började följa nån stig, kom fram till en väg, vek av från vägen, hittade en ny stig och så fortsatte det. Efter ett tag började jag gå mot "hemmåt hållet" och hittade tillbaka till en väg jag kände igen och sen var det bara gå mot biljudet så kom jag fram till stora vägen. När jag kom hem så hade jag vart ute i lite över en timme. Bonzai fick springa löst hela tiden och oj vad skoj han tyckte att det va :) Är så kul att se. Hundarna blev riktigt trötta så har nu legat däckade sen vi kom hem. Själv så tog jag en varm och skön dusch! :)

Inga kommentarer: