söndag, april 03, 2011

kallvatten

oj då.. Redan Söndag! Skönt! För en gångs skulle tycker jag att de är bra att tiden går fort!

Vad har jag då roat mig med under de här dagarna.. Hummm..

Kom i Onsdags kväll, så då hann jag ju inte med mycket mer än att sova.
Torsdag morgon körde jag mamma å Berne till tåget, vad jag gjorde av resten av dagen kommer jag inte riktigt ihåg ha ha..
På fredagen åkte Emily å jag till IKEA på FM, sen var det middag hos Pappa och Eva, grymt god mat som vanligt :) Efter det åkte jag in till Sanna i stan och så hade vi myskväll.
Igår, lördag kom Emily och Erik hit och så grillade vi lite o bastade, supertrevligt! Sen fick jag nattbesök av "grannen" Maths :P och så satt vi och pratade halva natten så var inte i säng förren 4 tiden.
Idag har jag nog planer på att åka in till Pappa och Eva för att umgås och duscha, eftersom varmvattnet har krånglat lite grann här. Ja och sen blev sadeln upp hämtad i morse för utprovning, låg bra som de kunde se nu och imorgon så skulle de prova att rida i den :) Jag vet att den kommer ligga kanon!

Har för övrigt haft telefonkontakt med de nere i Thailand :P Så allt är bra med dem och de har "hjälpt" mig få igång varmvattnet igen..

Paxen har gjort sin första distanstävling i helgen med Emma, vilket hade gått kanon. Är så stolt så :) Kolla in Emmas blogg där hon skriver om hela dagen; http://teamarabianhero.blogspot.com/

Inga kommentarer: