måndag, september 19, 2011

Lilla fina Paxen

Ja..
Emma har tagit det svåra beslutet att sälja Pax..
och jag har fått erbjudande om att köpa tillbaka henne,
har räknat, räknat å åter räknat på det,
men får verkligen inte ihop det,
inte på något sätt alls :(

Har tänkt väldigt mycket på det här de senaste dagarna vilket resulterade i att jag i natt drömde om att jag hade köpt tillbaka henne.. Den glädje jag kände är obeskrivbar, den hästen, det finns verkligen ingen annan som hon.. usch.. har ont i magen över hela situationen..

om jag bara hade haft pengarna.. om det inte hade vart just nu.. då kanske det hade gått.. men så kan jag ju inte heller tänka, då blir jag tokig.. ett beslut är ett beslut och jag fattde beslutet för att sälja henne för några månader sedan av en bra anledning.. jag har inte råd.. vill ju kunna ge henne det bästa, det hon förtjänar..

jag litar på Emma, att hon hittar världens bästa hem till pärlan :) jag vet att hon är lika nog som jag om Paxen´s bästa..

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=530227

Inga kommentarer: