fredag, oktober 26, 2007

fredag

ja nu är det helg, känns inte så speciellt som det brukar för det har kännts som helg hela veckan o det har inte vat fel det. Har sovit sååå gott inatt, när jag motvilligt slog upp ögonen upptäckte jag att klockan var alldelles för mycket, har inte sovit så länge på jag vet inte när, men det kan vara för att det alltid brukar vara någon som ringer o väcker mig annars. Tack för att ni inte gjorde det idag!

Ja då har man vat o bowlat med taikons och erika. Var jätte kul, måste vi göra om! Annars så har jag inte hunnit med mycket idag, förrutom att vat på maxi typ två gånger o självklart en vända i stallet.. Ser ut som om det kommer bli en ensamhemma kväll framför tvn, glass o en film lär det ju bli. Hade jätte gärna följt med dig ut annie men jag har verkligen inte råd, tyvärr.. =,o(

Inga kommentarer: