fredag, oktober 19, 2007

helg igen

denna vecka har gått snabbt, dagarna bara flög iväg, har varit en ganska konstigt o händelserikt kan man ju lugnt säga.. Förväntar mig inget annat av helgen än att det ska bli kul..

Jaha ja.. tänkte först cykla te stallet idag igen (gjorde det igår) men är inte så trevligt väder så tänkte chansa o ta bilen (håll tummarna för att bensinen räcker).. Sen ska jag te Annie ikväll o dricka lite vin o sen blir det troligen utgång =o) skoj skoj!

Ska man följa hjärtat eller hjärnan? Så svårt att veta vad som är bäst, finns det något som är bäst i den situationen? Om jag skulle följa hjärtat skulle jag bara släppa efter för alla kännslor, men hjärnan håller dom tillbaka, denna kamp gör mig helt matt och förvirrad.. Misstänker att detta oxå gör att jag blir lite avvisande eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska bete mig.

Från en dag till en annan
det gäller alltid samma sak
att fånga känslan av att veta
att man lever
det gäller alltid samma sak

Talar till mej själv igen
och undrar
varför gör man det man gör?
reser runt på samma väg
i samma spår som förr

Inga kommentarer: