tisdag, oktober 16, 2007

Kartering med totalstation

ärligt talat har jag inte lust att kartera med totalstationen idag, hoppas på att det ösregnar eller nått..

Ja då har vi karterat almedalen idag, inte så spännande direkt, var mest kallt o eländigt men skönt att ha det gjort iaf.. Vi hoppade över lunchen så vi var klara ganska tidigt, vid två tror jag att det var.. sen gick jag hem, va ut med Alva en runda o sen te stallet efter det har jag bara legat i sängen, är jätte trött, har varit förmycket att göra o tänka på dom senaste dagarna, har till och med tappat matlusten o då e det illa, för jag älskar mat!

Danne var här o hälsade på idag, han förklarade varför han gjorde som han gjorde och jag förstår honom.. önskar bara att han hade pratat med mig då istället för nu.. Vi åkte o handlade glass, satt o snackade lite o kollade tv, riktigt trevligt =o)

Inga kommentarer: