fredag, november 23, 2007

zombie dröm

har drömmt den en gång förrut, jag visste vad som skulle hända. Dom tog över bara fler och fler tills det bara var vi 4:a kvar, jag visste att jag skulle hitta er men skräcken var så påtaglig så jag vaknade, det gjorde inget för jag kommer ihåg det som det var igår jag drömmde det senast. När jag vaknade vågade jag inte röra mig, låg o lyssnade om jag kunde höra något ovanligt men det enda jag hörde var vinden utanför, det gav mig ingen tröst. Jag vill gå upp, dra undan gardinen och se om allt var lugnt ute men skräcken satt fortfarande kvar. Tänk om, ja tänk om det jag såg utanför mitt fönster skulle vara min dröm. Jag låg spännt kvar i sängen och väntade på att något skulle hända, kramade alva hårt och önskade att det snart skulle vara morgon. Hur kan en dröm vara så verklig så man inte vet om det är verklighet eller inte? Jag bara väntar på den natten då det kommer hända igen, då drömmen kommer besannas och mardrömmen bli verklighet.

Insåg precis att jag är kakan alla vill äta men ingen vill spara - du kan inte både ha kakan och äta upp den samtidigt - varför väljer alla att äta mig? / kakan

Inga kommentarer: