tisdag, april 29, 2008

mycket

mycket som händer.. även om det är roliga saker så blir det lite för mycket... känns jobbigt att sväva i ovetade om lägenhet det gör att jag går och är små irriterad, nervös och arg hela tiden vilket inte är särskilt roligt :( kan inte sitta still i två sekunder och är rastlös, men vem skulle inte vara det om man inte viste vart man ska bo? Jag vet att jag har helt underbara vänner som jag får bo hos och jag uppskattar verkligen det jätte mycket :) ni är guld värda! Men känns ändå inte bra att behöva vara inneboende i två månader :( Vet inte, inget känns riktigt bra just nu, behöver något som får mig att tänka på något nått annat, något uppgiggande och roligt... men men som tur har jag en massa att göra framöver så lär väl förhoppningsvis inte hinna tänka så mycket överhuvudtaget...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

och så har bilen börjat krångla oxå! suck.. som om det inte vore nog med problem..

Inga kommentarer: