onsdag, april 30, 2008

Valborg

ja då är det valborg igen.. firas denna gången här på Gotland, är med i Kårens "Valborgsgrupp", kåren har fått i uppgift av kommunen (tror jag..) att fixa Visbys valborgsfirande varje år. Så alla ämnesföreningar skickar en person som ska bidra, i år blev det jag som fick vara med och jag fixade så att Gotark blev fyrverkeriansvariga he he.. så det e vi som ska skjuta iväg två stora bomber he he.. kommer gå finemang det :P Har packat ner delar av min lägnehet i kartonger idag, sånna saker som jag ändå inte kommer använda innan jag flyttar.. borde igentligen göra vettigare saker som hemtentan, men har verkligen ingen lust med det.. får väl se om det blir te o festa, vet faktist ingen som ska göra det, eller har iaf inte hört någon prata om det.. men jag känner att det e något jag skulle behöva, hade varit skönt att slippa allt bara för en stund får väl ta o leta upp någon som ska festa helt enkelt! Aja får se hur Valborg i visby blir, kommer nog en utvärdering sen..

Inga kommentarer: