torsdag, maj 01, 2008

dagen efter

valborg i visby var inte helt fel :) Men vilken liten brasa ha ha.. är van vid mycket större grejer.. Och så är det maj nu :) Våren är här! Men det har den ju varit ett tag, inte för att jag utnyttjat det fina vädret vilket är väldigt synd, har varit ovanligt mycket inne på sista tiden, min lediga tid har mestadels gått åt till att sova, man blir trött av att gå upp 05:30 om dagarna när man inte går och lägger sig i tid.. har väl gömt mig i sängen oxå för att slippa tänka på lägenhetsbekymmer, ligga i sängen och sova eller kolla på film gör att man lätt glömmer omvärlden.. Som tur är har jag ju Alva, hon motiverar en att gå ut iaf :) min lilla bäbis! Men nu är dom tidiga mornarna över för denna gång, imorgon börjar jag ha kvällen i stallet och fortsätter med det ända tills nästa fredag!

Inga kommentarer: