torsdag, augusti 14, 2008

damen

humm.. ja jo, har inte nämnt att jag har jobbat på ett Gille på vikingabyn i måndes, det var Prince som hade personalfest, ja just det ciggarettmärket Prince. En rolig grej var att dom hade som policy att alla skulle ha fri tillgång till ciggaretter o snus under sina personalfester he he.. men det bästa var att vi fick det som blev över :P ha ha.. Men det var inte riktigt detta jag skulle skriva om, det var så här att alla återförsäljare var killar okej då inte alla men ca 90 av dom 100 som var där. Dom flesta killar var mellan 25-30 och visst fanns det dom som såg riktigt bra ut ;oP Men nån gång under den senare delen av Gillet var det någon som kallade mig DAMEN. Va Fan, ser jag så gammal ut? Hjälp! Första gången någon kallat mig damen.. snacka om att det spädde på min åldersnojja :os Vadå är jag typ tant om 4år? Om jag redan är en Dam nu? Blääää, Usch och fy!

Inga kommentarer: